tisdag 8 februari 2011

Lil Cheezy


Lil Wayne vet vad det handlar om. Här ser vi honom iklädd min favorit bland de sportiga gåbortkostymerna - the cheesehead (fr. översatt "osthuvudet")! Gör man det aktiva valet att lägga självrespekten åt sidan finns det få spexiga grejer som trumfar osthuvudet. Det är alltid lika kul. Finns det något mer att önska av Weezys Super Bowl-outfit så är det de överdimensionerade brillorna och de jättelika klapphänderna. Men man kan inte alltid få allt här i världen.

Ända sedan PA Gullö (i hängslen) underhöll 90-talets söndagsmorgnar har mitt lag varit 49ers, men jag har förstått att det går mindre bra för dem. Packers känns sympatiska och därför gläds jag med dem. Brett Favre!

Apropå allt och inget klockan 18.42: Pulp klara för Way Out West! Nu finns inga giltiga ursäkter för att det inte ska bli ett fjärde besök till Slottsskogen. Lägg till detta att Ariel Pink, Fleet Foxes och Robyn också är bokade och frågan blir självklart "Way Out West, have you been working out?".

3 kommentarer:

Martin Janzon sa...

Episkt. Jag kommer förmodligen sno bilden.

Om jag åker till WoW får vi styra upp ett ölhäng!

Filip sa...

Ja, lätt. Jag må vara präglad av lyckoruset som Pulp just gav mig, men om inte Murphy och hans jävla lag dyker upp och ställer till med några problem utlovar jag härmed öppet hus hemma hos mig!

Martin Janzon sa...

Ah, du bor i närheten! Ännu bättre. Jag måste tillbe mammon litegrann för att säkra en resa dit, men come on, people (PUN INTENDED!), sånt där brukar ju lösa sig. Än är det ju lång tid kvar. Vi får se.