fredag 27 maj 2011

[that time is here for one more year]


Först och främst: Martin J, ursäkta att din gästmix dröjer. Tro inget annat än att det är en himmelskt trevlig blandning du har satt ihop. Förhoppningsvis är den uppe inom de närmaste dagarna. Det är öl och gruppuppgifter och min egen slapphet som har kommit emellan. Och så den där jävla sommarspellistan som jag gärna grottar ner mig i så fort den sista snön har lagt sig.

Men nu är den i alla fall klar, den där jävla listan.

Är du en sån där som gillar bra musik tycker jag att du ska subscriba.


2 kommentarer:

Martin Janzon sa...

"... en himmelsk tervlig blandning..." Haha, det skämtet förstår väl än så länge bara du och jag, men ändå: http://instantrimshot.com/

Ser ut att vara en trevlig låtlista du totat ihop! My One and Only Jimmy Boy! Ladies and Gentlemen...! Tous Les Garcons et les Filles! Osv. Synd att minst en fjärdedel av låtarna inte får att spela (egna mp3:or?)

Filip sa...

Haha. Internt - precis som jag vill ha det...

Yes, utgick från mitt eget arkiv när jag skapade listan. Synd att Spotify brister på rätt många punkter. Det ska dock inte göra någon större inverkan på lyssnandet.