måndag 5 april 2010

Hudson Hotel Calling

Hudson Hotels mycket fräsiga hotellbar

Kort uppdatering från stället folk kallar städernas stad: med drygt två dagar kvar på min lilla tripp har jag inte sett någon av de personer jag ville se. Ärligt talat har jag ännu inte sett någon som kan väcka reaktion hos en populärkultur-sucker. Det närmaste vi hittills kommit lite stjärnglans var ute på den coola restaurangen Schiller's där en tjej vid bordet bredvid påminde väldigt mycket om den svenska supermodellen Caroline Winberg.

Musikmässigt kan det rapporteras om att jag tyvärr missade Girls-konserten igår. Istället tröstade jag mig med att köpa på mig några skivor från en häftig flea market.

Det bränner lite i nacken efter all gassande sol, men annars ska jag inte klaga. Nu går vi ut och letar upp Biff Henderson.

Inga kommentarer: