måndag 12 juli 2010

Cheer Up!


Hej igen, bloggen!

Nu är det knappt någon som läser dig. Det är sommar och din skötare sätter inte dig i första rummet. Men tyck för den sakens skull inte synd om dig själv - många av dina bekanta lider av precis samma omilda behandling den här tiden på året. Du ser, det är en av nackdelarna med att vara en blogg.

Men nu har jag snyggat till dig lite. Gjort dig sommarfin och samtidigt lättat på mitt dåliga samvete som ensam vårdnadshavare. Jag har lagt upp ett par hyperlänkar till all din favoritmusik, som du nu enkelt kan nå med ett enkelt knapptryck på din högra överkropp (eller blir det vänster sett från ditt håll?).

Jag har storslagna planer för dig. Tillsammans ska vi göra en rejäl resa tillbaka i tiden. Jag vill inte avslöja för mycket, men jag kan säga så mycket som att projektet redan har rört upp känslor.

Till nästa gång,

Filip, Er Belägrade Sommarskoleelev

Inga kommentarer: